Sunday, October 17, 2010

Anugerah Kelas Cantik Bulan Kemerdekaan 2010


Tahun 5B telah dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Kelas Cantik sempena Pertandingan Kelas Cantik Bulan Kemerdekaan 2010 yang diadakan sepanjang pertengahan bulan Ogos dan berkahir pada pertengahan bulan September baru-baru ini. Kelas 5B memenangi anugerah tersebut bagi kategori Tahap 2. Manakala bagi kategori Tahap 1 telah disandang oleh Tahun 1B.


Dalam satu majlis ringkas yang diadakan di tapak perhimpunan sekolah, Puan Rashidah bt Wan Muda selaku Penolong Kanan HEM telah mengingatkan para pelajar agar memastikan bilik darjah dalam keadaan bersih dan ceria. Beliau mengucapkan tahniah kepada kelas -kelas yang menggondol anugerah tersebut. 

 
Beliau juga berharap semoga anugerah yang disampaikan itu akan menjadi pendorong kepada murid-murid kelas lain untuk bersaing dalam meningkatkan kebersihan dan keceriaan kelas masing-masing.
 
Beliau turut menyampaikan hadiah berupa hamper dan sijil penghargaan kepada kelas pemenang. Tahun 5B dan 1B  telah diwakili oleh Ketua Kelas masing-masing iaitu Adik Ahmad Fizrie Hakim b Rosman dan Adik Nur Aishah bt Azhar.

 
Majlis tersebut turut diserikan dengan persembahan oleh wakil murid tahun  4B yang mempersembahkan aktiviti simulasi dalam Bahasa Inggeris di bawah pimpinan Cikgu Anies Yuslen bt Sha'ari.


No comments:

Post a Comment